Webhosting Wedos
Blog o SEO a internetovém marketingu

Jak nacházet odkazovací příležitosti

30.6.2013 - JAN MAREŠ

V tomto podcastu se podíváme na to, jak najít odkazovací příležitosti. Na příkladu kosmetického salonu si ukážeme, jak nacházet tematicky vhodné weby, na kterých můžete napsat komentář včetně URL adresy vašeho webu a také si ukážeme další operátory, kterými lze v Googlu filtrovat výsledky vyhledávání.


Štítky: ,


WEDOS

Zpět na úvod

«
»

6 komentářů: “Jak nacházet odkazovací příležitosti”

  1. Linki napsal:

    Ahoj, všiml jsem si, že do vyhledávacího políčka píšeš operátor +, ten je ale od podzimu 2011 zrušený a Google jej ignoruje.

    • Honza napsal:

      Díky za komentář, Zdendo. Všiml jsem si, že Google vrací stejné výsledky s i bez použití toho operátoru 🙂

  2. Pavel Ungr napsal:

    Původně jsme se chtěl této metody zastat, protože mi v určitých případech, rozumně realizovaná, dává smysl. Bohužel když jsme se začal dívat na video, tak musím nerad uznat, že ta kritika není oprávněná. Cílem není švihat jeden odkaz za druhým, ale budovat vztahy a pozitivní povědomí o značce. Spamování ničemu nepomůže. Ale existuje způsob jak to dělat dobře. Bohužel to vůbec ve videu zmíněno nebylo. Bohužel:-(

    • Honza napsal:

      Děkuji za komentář, Pavle. Pořád se učím a musím Vám dát za pravdu. Každopádně takto umísťuji odkazy v řádech jednotek. Bohužel zdroje v SEO jsou často schizofrenní ve smyslu WhiteHat vs. BlackHat a stejně tak i požadavky klientů. Ve videu jsem uváděl špatné příklady. Příště se pokusím video pojmout lépe.

  3. Martin Tomčík napsal:

    Pro příště určitě slaďte hlasitost. Je nepříjemné, když po tichém mluvení následuje velmi hlasitá znělka. Osobně jsem příznivcem podcastů, takže se budu těšit na další díly.

    A jedno faktické doplnění – u vkládání komentářů na weby běžící na WordPressu bych si nejdřív ověřil, zda autor příspěvky vůbec schvaluje. Pokud není u článků jediný komentář (často to tak měly „PR weby“), je psaní komentáře akorát ztrátou času…

    • Honza napsal:

      Díky za komentář a připomínku, Martine! Příště se pokusíme hlasitost sjednotit, případně znělku vypustíme 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.