Blog o SEO a internetovém marketingu

Analýza konkurence na guerillový způsob

29.3.2013 - JAN MAREŠ


V tomto podcastu se podíváme na to, jak zjistit zpětné odkazy konkurence, aniž byste museli platit za drahé nástroje. Prvním užitečným pomocníkem je SEO SpyGlass, který ve free verzi zobrazuje 1 100 zpětných odkazů i s jejich parametry. Druhý program, Backlink Snatcher 2.0, je sice placený (cca 550 Kč), ale kormě zpětných odkazů zobrazuje také přítomnost na sociálních sítích signály. A i když zdaleka nezobrazuje tolik odkazů jako třeba Majestic SEO nebo Ahrefs, za danou cenu jej můžete používat napořád a zároveň budete mít k dispozici aktualizované verze.

Štítky: , ,


WEDOS sleva na hosting, domény a VPS servery

Zpět na úvod

«
»

4 komentáře: “Analýza konkurence na guerillový způsob”

  1. Chodelka Peter napsal:

    Ahoj Honza, zaujímavé video – o SEO SpyGlass som ešte nepočul a vyzerá skutočne šikovne, už ho sťahujem 🙂 Presne takýto program som hladal. Inak stále nerozumiem tomu názvu článku..prečo na „guerillový způsob“? 😀

    • Honza napsal:

      Čau Peťo, „guerillové“ se to jmenuje, protože je to vážně takové partyzánské. Třeba u toho SpyGlassu aspoň vidíš, odkud to sosá informace (třeba z Alexy), ale ten Backlink Snatcher je tajemný jako hrad v Karpatech. Popravdě když jsem ho poprvé vyzkoušel, chtěl jsem ho vrátit. Pak jsem si ale řekl, že za ty prachy se to ještě bude hodit 😀

  2. Marek@seobook napsal:

    Pouzivam
    SEO PowerSuite Enterprise and je to podla mna jedno z najlepsich SEO nastrojov.Inak super video a hlavne informativne.Dik

    • Honza napsal:

      Taky mám SEO Powersuite v oblibě 🙂 Používám ale tu základní free verzi. Koupil bych si třeba i verzi Enterprise, ale odrazuje mě, že po šesti měsících chtějí měsíční poplatky za „údržbu a aktualizaci“.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.